dagarna springer nu..

Mina dagar börjar alltid med att släppa ut våra egna hästar. Därefter går jag ner
till R&E och jobbar i några timmar.
Varje morgon tänker jag för mig själv; Brallari, han skulle jag vilja ha!
Japp, han är bara helt fantastisk att hantera. Det är dom iofs allihopa. Men han är något
speciellt, så lugn och go :-)
 
Hur underbart är det inte att börja dagen med världens bästa hästar?
Att avsluta den på liknande sätt är ju bara endå bättre!
 
Har ridit en liten bebis hos dom nu två gånger. Såå söt! Kom och köp!
Den hästen kommer göra någon väldigt lycklig :)
 
 
Igår bestämde vi att vi skulle köra en lektion idag. Efter det så red jag Kvisten och sjääälvklart
gick han superduper. haha.
Idag hann vi inte med lektionen och jag red själv istället. Red i paddock (bokstavligt talat red. med krav)
för första gången sedan augusti. Han var såå härlig! Har ju inte kunnat rida så på jättelänge, då han BARA
protesterat och konstrat och rollat osv. Nu gjorde han inget utav det. Blev så glad så jag tog några varv på
ovalen också. Red som ett fyrångsprogram, fast i Gaedingaform typ.
Han var såååå fin :D Nu kör vi lektion på måndag istället. Heja oss!
 
Muninn tog jag också på banan. Han var lika duktig han.
 
Igår hämtade vi hem Rosen och Heidar. Släppte ihop dom idag, och det var som ingenting.
Dom gick o ställde sig brevid varandra som om dom alltid känt varandra. söta :)
 
Idag fick jag godkännande om att hyra ut lägenheten, sååååååå glad! :D i veckan flyttar dom in!!
 
Ikväll har vi gjort massa här hemma. nu är vardagsrummet färdigtapetserat!!
 
 
Bra fredag, nu checkar jag ut. Tända ljus och härlig musik.
Nu ska jag njuta av världens bästa pojkvän! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0