Kommentar

Tänkte bara framhäva den här kommentaren jag fick idag. 
Jag är stolt över att jobba hos dom, varför skulle jag inte vara? Det är ju det här jag vill hålla på med. Har känt Robin och tränat för honom förut så jag känner ingen större stolthet nu än jag gjort förut. Nästa gång du kommenterar får du gärna berätta vem du är men det är du väl för stolt för,.. Menar feg. 😊

Jag är säkert kär i han oxå. Eller ja i båda 😂👏 

Varje gång det skrivs något öht om Robin så dyker det alltid upp massa löjliga kommentarer. Vaaa är problemet?

Din kommentar grundas endast på avundsjuka. Visste du mer om mig så visste du även att jag jobbar med nåt helt annat oxå. Och stallpiga? Helt seriöst.... 

Nu ska jag återgå till mitt liv som....stallpiga... Tjoflöjt :D


Kommentarer
Alexandra

Stackars oss pigor tycker jag. :)

2013-10-31 @ 22:31:25
URL: http://alexaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0