mycket på G!

Helgen har just passerat. En helt underbar helg på alla sätt och vis.
Alla sätt förutom att jag såklart var tvungen att bli sjuk. I övrigt så har vi mest varit på gården och fixat.
Åkte dit i lördags em, och då kom även Eyvi och Sofie. Jag hade med mig Disan dit så att jag kunde
få hjälp av duktiga Eyvi. Fick mig en lektion på banan, himlans nyttigt.
Nu har jag fått lite nya tips på hur jag ska träna Disa vidare. Är säker på att det kommer bli bra,
det var bättre redan idag :)
 
Efter lektionen så anmälde jag oss till tävlingen som är i helgen på Bärby.
Vi ska rida fyrgång och tölt. Det ska bli hur kul som helst, oooom hon nu är på bra humör ;)  Det roligaste av allt är att även Cristofer ska tävla :D Han ska rida Tóta i femgång.  
 
Btw, efter all renovering och ridning så åkte vi till Skokloster för att sova.
Nu var även Robin och Erika med. Mycket trevlig kväll med god mat.  
Stort tack till Eyvi och Sofie för renoveringshjälp, och till Erika o Robin för stall/hagplats åt prinsessan!  
Nu ligger fokus på att bli frisk, o måla klart allt i huset. Snart är det dags för tapetsering och golvläggning.
 
Wihoooo! Föresten...:!! Idag har jag ridit Kvistur !!!! :D Lycklig skrutt har iofs bara skrittat, men det var bra nog!  
 
Adjöss! <3  
 
 


Kommentarer
Linda

Tjohoooo verkar ju se ljus ut med allt, håååller tummar att det håller i sig och jag bara hoppas på bilder, helst film från tävlingen :)!! Det må väl någon ställa upp på;)

2013-09-18 @ 22:36:03
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0