Fáni hemma!!

Han fick ju fira nyår på Strömsholm, men jag fick bästa nyårspresenten;
Jag fick hem honom idag! Bästaste gosiFånig. Då blev hjärtat lite gladare igen.
 
En vecka ska han ta det lugnt, och mer därtill eftersom att vi åker iväg.
Snacka om att alla hästarna fick långvila. Men det gör absolut ingenting.
Bara hästarna är friska så är jag glad :)
 
 
 
Nyår var bra, trots allt. Vi åt middag med Robin, Erika, Ewe och Kaspar. Förrätt var någon
riktigt god hummervariant med vitlökssås... typ.
Varmrätt oxfilé med rotfrukter och potatis, sås och sallad och efterrätt vitchoklad-pannacotta
och chokladmousse. Supergott!
Det bästa av allt; Vi firade inte nyår, vi åt middag och hade trevligt i varandras sällskap!
 
Jag måste bara säga att jag uppskattar verkligen er alla som ställer upp i alla knasiga situationer.
Vänner, bekanta, familj, svärföräldrar, sambo.
Tottes mamma som ska bo här så att vi kan åka till island! Sååååå guld värt!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0