Nu kan vi vila gott i vinter

Igår var jag och kvistur o tävlade på Eirs KM. Det var väldigt lite starter med, men jag hade ett mål uppsatt. Att rida på f2 uttagningen över 5,60. Sen hade jag varit ganska så nöjd.
Töltgren la jag på för att ha chans att bli klubbmästare. Tog t3 som han innan gjort rätt så bra, men som vi ridit typ 2 gånger :)

Man kan säga att dagen gick långt över alla mina förväntningar.
Femgången gick jag ut på 5,83 vilket är vårat bästa hittils. Blev så himla glad! Ingen final i den klassen så den vann jag!
Tölten tänkte jag inte så mycket utan red mest på. Han kändes superfin och lätt våran bästa töltuttagning nånsin. 
Gick ut på 6,07 där. Det gjorde mig nästan ännu gladare än femgången!!:) Det betyder ju aklasspoäng!:)
Med dom två uttagningarna så blev jag även klubbmästare för Eir.

Efter lunch var det dags för töltfinalen. Kvistur kämpade tappert på trots sin enoooorma trötthet. Finalen slutade på 6,11 och vi stod som segrare.
Under prisutdelnigen så blev jag också tilldelad featherprice. Jag är så fruktansvärt glad!! Alla fina ord av alla fina människor. Helt galet! Framförallt av domarna på plats. Tusen tusen och åter tusen tack! 

Och ett speciellt stort tack till Erika Vanhanen, min bästa coach och tränare! ❤






Kommentarer
Fia - med islandshästen som passion

Vad roligt, grattis! Både till fina poäng o. feather! :D

2014-09-28 @ 19:48:28
URL: http://meistaraverk.blogg.se
Moa E

Stort grattis! Gud va roligt :) Det där förtjänade ni båda två, Kvistur är så galet flott och du rider så himla bra!

2014-09-30 @ 11:53:07
URL: http://teamiceland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0