v 17

tiden springer på rätt fort och vi är "redan" i v 17. Vecka 18 imorgon.Det känns både långsamt och fort. Kändes nyss som att jag stod på toamed testet i min hand, men även som att tiden har sniglat sig fram. Varje dag med illamående och yrsel känns som ett år. Känns lite som att jag alltidmått illa. Men man glömmer lika fort. Igår mådde jag ju bra :)

Om en vecka imorgon är det, det efterlängtade ultraljudet. Jag vill se NU!Nu känns det äntligen som att det börjar hända något med kroppen. Det är enrätt halvjobbig period innan det syns något. Man svullnar i magen och ser ut somen jäst bulldeg. Inge vidare, för det är rejääält tråkigt att klä sig :)

Om tre veckor är det ju halvtid. (Gäller att ha milstolpar, haha)

Rider fortfarande, vilket går super. Kvistur myser på i hagen.Svipur, fina svipur börjar bli så himla mjuk och fin. Igår gick jag tillbaka helt, baramassa skritt och lydnad. Sen hoppade vi över tölten helt och tog igenom traven. Gulligahäst vad han alltid vill vara till lags. Travade med låång hals i båda varven på volter o fyrkanten,och kunde även göra små serpentiner. Travade på mellan hagarna på halvlång tygel, och lilla hästvad duktig han var! Idag ska vi baaara skritta, och mysa. Helst i skogen :-)

Svipur i förra veckan


Igår följde jag med Malin hem. Passade på som bil-lös när totte skulle dit och sko :-)Alltid lika trevligt! Höll även en lektion för en väldigt ambitiös ung liten tjej. Väldigt roligt!!Det är så himla roligt att utvecklas - och att utveckla! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0