Gott nytt år

2015- året som tog all priser..

Började starkt - blev gravid och bar på vad som skulle bli världens finaste lilla änglabebis. 
Saknaden har funnis varenda dag sedan 28 april. 

Vi flyttade in i stora huset på gården - nytt liv, nya möjligheter.

Provade tävla men fick inse att varken jag eller hästen var i skick, hur mycket jag än önskade..

September kom och så även månaden lillbäs skulle födas. 
Istället hittades Kvistur med smaschat öga i hagen. Eller ja, inte ögat men allt runtom. Konvalecent hejhej! 
Allt har tackochlov läkt bättre än vad jag någonsin kunnat hoppats på. 

I oktober fick jag möjligheten att ta hem vad som har varit min största dröm - förstaklass fyrgångshingsten KRUMMI FRA STALL LERBRUA. Jag har älskat han sen dag ett. Och han är lika fantastisk som jag trott. Vilken häst. Jag är lika glad idag som första oktober.
Varje gång jag sitter på honom önskar jag att alla fick chansen att ha en sån som han! 

Vi hann tävla en áramótakeppni på björsbo där vi var med i elitklassen och kom på fjärdeplats.

Jag hoppas att 2016 bjuder på det som inte 2015 gav mig. Och jag har en bra känsla :-)

Gott nytt år! 








Kommentarer
malin

du är världens bästa<3

2016-01-24 @ 17:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0