Världens bästa häst

I lördags tävlade totte rosen på vintermästerskapen. Dom var så hiiimla duktiga och gick ut på 6,03 i t8 uttagningen. Final senare och där blev det en fjärdeplats. Så himla stolt över mina älsklingar!!

Jag blev så galet tävlingssugen så att jag anmälde mig till tävlingen som skulle vara dagen efter på samma plats.

Kom hem sent och packade om allt och gjorde en snabb mandelning.

Kvistur kändes laddad, askul!!
Uttagningen gick galant och han fixade alla passförsök. Gick ut på 5,83. 
Ledde klassen inför eftermiddagens final. 
Finalen blev annorlunda då jag missade lite i tiden och inte hann värma något.
Han kändes fin trots allt och följde minsta vink. Passen gjorde han så grymt bra och var luugn mellan försöken. 
Poängen för oss slutade på 6,33 och det betyder vinst!! Fick även feather price och jag är så föörbannat glad!! 
Min fina fina häst!! 

Är också skyldig james ett grymt stort tack för all coachning och hjälp!!






Kommentarer
svea-karin

jätte roligt för er!! grattis :)

2015-02-21 @ 11:35:41
URL: http://karinmattson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0