Min underbara häst

Nu har det varit många deppiga och tråkiga inlägg en lång tid. 
Det kommer säkert bli fler..

Kan bryta av den trenden för stunden med ett inlägg om min underbart fantastiska häst!

Jag har fått tillbaka honom! Han är så lugn och tillfreds som han inte varit på länge. Nu kan vi skritta på helt långa tyglar i alla lägen. Ställen som han annars blev lite för glad på, kan man nu galoppera i full fart för att sen bara säga hoo. Han stärstannar och skrittar upp för "sken-backen" på lång tygel. Alla andra gångarter gör vi oxå på lång tygel, bara för att de är så underbart härligt.

Han är lite klen, men i övrigt har han aldrig varit så fin som nu. Vi ska leka oss fram till något kul och bra. 

Han är min bästa vän, som funnits med genom allt. Nu genom ännu en tuff livskris. Han är bäst när det gäller. Han är ovärdelig min fina Kvistur. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0