Veterinärvärlden

Många stunder kommer jag på mig själv.. Att sitta och le.
Hösten 2013 var Kvistur inte långt ifrån att bli utdömd av alla klåpare till veterinärer. "Vi skulle ge han 6 mån vila och efter det skulle jag döma ut om han inte är bra då..."

Aldrig att jag dömer ut min älskade häst när ingen vet vad felet är!!

I den vevan kom jag i kontakt med världens bästa Flo. 
Långresa ner till Skåne. Värt varenda spänn och timme. 
Kvistur opererades för sträng, som ingen annan kännt på alla utredningar. 
Klarade därefter koliken som uppstod efter op. 

Tänk vad glad jag är som fått behålla min älskade fina häst! Min friska starka , numera jobbglada häst!! 

Jag kommer aldrig sluta tro på honom, för han är min krigare. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0