Vila i frid min lilla pojke ❤️

Jag kan inte förklara. Får inte ut ett ord som känns rätt. De gör så fruktansvärt ont och jag är så tom. 
Tisdagen var ett enda mörker. Började 8 på morgonen och slutade vid 3 på natten. Hade värkar precis hela dagen och vid 18.30 föddes våran lilla pojke.
Nu är han den finaste ängeln i himmelen ❤️
Jag känner mig så tom. I så många månader har jag längtat och krigat för vad som skulle bli. Nyss var jag gravid, det är jag inte längre. Jag hade min underbara lilla bebis i magen, nu är den tom. För nu vilar han förevigt! 

Jag har aldrig känt sådan tomhet och har heller aldrig längtat efter något så mycket! 

Det har runnit så mycket tårar, men fler finns det ❤️ 




Kommentarer
Emmish - mamma till wille

Nej vad jobbig, blev alldeles tårögd :/ styrkekramar

2015-05-16 @ 22:08:15
URL: http://nouw.com/Lillemmish


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0