New update

Uppdateringarna är näst intill obefintliga men jag borde försöka mig på ett inlägg igen. 

Kvistur skrittas men ska få börja komma igång lite mer än så nu i veckan. Han har sina humör blandat med att vara helt underbar. Han står numera ute på heltid och verkar trivas bra med det. Tror hans kropp mår bra av de oxå. Han är ju inte helrakad i år och eftersom han fastnade i täcket (ja, jag vet att det är minimal risk att han fastnar igen) så kommer han få ha täcke så lite som möjligt. Totte kommer få förvalta sin femgångshäst lite mer nu. Dom funkar super ihop.❤️




Krummi då? Krummi krummi krummi. Världens bästa krummi. Han har mycket egen vilja men han är en klippa. Inte rädd för fan själv, massor av energi och så himla rolig att rida. Den svarta pärlan ❤️



Slutligen lilla Ester. Min lilla gulliga häst!! 
Hon står och växer sig stor ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0