Våren är här

Kan vi få tro att våren är här? Jag hoppas det! 
Det känns väldigt vårigt i luften och hagarna har ju torkat upp. Hur underbart är inte det?

Jag längtar till den 17 april då vi ska till forsen på GK-smkval. Resultatet kvittar mer eller mindre då själva sm'et går redan i juli så det hinner vi inte rida ändå .
Väääldigt tråkigt, men sånt är livet :-)

Vi tränar på och håller igång. Dagens pass i paddocken var bara så bra. Duktiga lilla hästen 😍 lååång överlinje var dagens övning, byta gångarter vid rätt ställe och ha ett jämnt flyt. 
Traven är fantastisk lik som det övriga. 
Tölt på lös tygel är likaså. Älskar att kunna släppa tygeln helt på manken och han töltar på i ett jämnt tempo. Inte ens kurvorna i paddocken är problem. 
Älskade älskade häst! 



Livet med magen då? Underbart förutom att jag inte gillar att känna mig som en boll 😅😍 han sparkar och gör kullerbyttor hela tiden. I veckan kände jag lite mindre och man får ju inte direkt lite panik. Vi är nu i v 25 och det börjar kännas mer nära än långtifrån iallafall :-)

Åh vad jag längtar efter min lilla minitotte ❤️❤️❤️❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0