Midvinternatt

Det är snart julafton och ett helt år är snart slut igen. Helt galet vad tiden går fort. Noah föddes nyss, och på annandan blir han hela 5 månader, crazy!


Jösses vad jag älskar min lilla bebis. 
I söndags döptes han. Han skötte sig så ofantligt bra, gnällde i nån minut innan det var dags att få vatten på huvudet. Hans små ögon tindrade som diamanter när han såg vattnet. Därefter somnade han i alexandras famn. Myyysigt!


Häst! Igår var jag och Jossan på Ninalektion. Det var exakt och precis rätt hjälp. Rocky var sååå duktig. Vi avslutade med att tappa en sko. Det sägs väl att man ska avsluta på topp? :)
Skämtåsido, jag är supernöjd! 
Rocky är en fantastisk häst som jag bara gillar mer och mer. 
Har nog aldrig ridit en så talangfull 6åring!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0