9 månader

För 9 månader sen idag föddes min lilla änglabebis. Våran bebis rättare sagt.

Det har varit en berg och dalbana av alla dess slag, men vi har klarat oss ända hit, den dag då det äntligen är dags att berätta att pojken ska bli storebror ❤️

Detta är en graviditet med känslor från tårna och det inte alltid så lätt att hålla känslorna och rädslorna i styr.
Det har gått ganska bra, och mestadels har jag ju legat och stirrat eller spytt i första bästa tillhygge. Min kropp är inte alls vän med att tillverka babysar.
Dock skiljer sig denhär gången väldigt mycket från förra. Jag har inte alls haft samma konstanta illamående som sist.
Jag har spytt i oändliga mängder, och även legat en sväng på sjukhus, men dagarna däremellan har varit skapliga.
Lyckades ju tillochmed tävla mellan alla spyor :)

Vi har gjort KUB och allt såg tipptopp ut och bebis sprattlade på :)

Trodde aldrig, men jag längtar till RUL! :)




Och sen säger jag tack till min vän krummi som hjälpt mig så galet mycket under tiden ❤️ 


Kommentarer
Lina Ljungdahl

Stort grattis till graviditeten och hoppas allt går bra. Mycket kärlek till er. ❤

2016-02-10 @ 22:03:52
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0