V 36

Vi har tågat in i v36 i graviditeten.
Det börjar alltså lida mot sitt slut, tack kära nån :)

Just nu är det bara klumpigt och tungt och eländigt. Han är livlig och glad och förbereder sig kanske mer och mer för att träffa världen. Vem vet ;)

Jag är inte den som njuter av att vara gravid. Eller.. Absolut, på sätt och vis. Att han växer och rör sig inuti magen är ju helt fantastiskt. Så häftigt! 
Däremot har jag svårt att se det bra med viktuppgången. Jag vet att det är bra, för då mår ju bebisen bra, men det tar emot i mitt huvud och tycker det är jobbigt att vara bland folk. Känner mig mer tjock än gravid. 
Snart är det över och då ska vågen blrja gå neråt igen. Iallafall på mig. Tvärtom på lillen 😍 

Längtar efter att börja röra på mig igen. Rida, gå ut och gå. Dethär stillasittande/liggande är inte helt min grej.  Klättrar snart på väggarna :) 
För dom som tänker GÅ kan du väl göra nu oxå? Så NE, jag får väldigt ont av det nu, så det är inget jättebra alternativ. 


33 dagar kvar (!)


Gletta är ju dräktig oxå, någonting superbra 👌🏼⭐️😍






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0