Kvistur såld

Ni vet den dagen man aldrig trodde skulle komma!?
Jag har sålt min bästa vän och själsfrände, Kvistur. 




Det är enormt tomt, men jag kan inte vara annat än glad för hans skull.
Jag lyckades hitta världens bästa köpare som älskar honom gränslöst och han tas omhand som den kung han är :)



 
Dessutom kommer hans fina syster Gletta flytta hit istället. Jag kommer ta över henne och tanken är att hon ska ge mig fina bebisar. Kvistur och Gletta har samma mamma och far till henne är istället Jór f Kjartansstödum. Har alltid gillat henne, så det känns väldigt kul! 
Hon är såklart även stamboksförd, men nu endast avelssto. I henne finns både Kvistur och Disa. 

I veckan ska jag hälsa på Kvistur o co och jag längtar sååå. Snart är det dags för derad första tävling! 


Dessutom över detta fantastiska är det även beslutat att Krummi ska stanna här i minst ett och ett halvt år till. Jag är såååååå glad! Det bästa av alla världar. 
Jag älskar den hästen och är så glad att vi får fortsätta tillsammans ❤️





/tessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0