Sm-kval!!

Jag bara måste berätta!!

I måndags kväll var det ett kvällskval hos Sigfus. Ett sistachansenkval med andra ord.

Rocky har känts så galet bra så jag hade en bra känsla.
Vi fick vänta superlänge i solen, och när regnet väl drog in var det såklart våran tur. 
Värmde upp lagom länge och han kändes bra. 

På banan blev han tittig då två bilar samtidigt bestämde sig för att åka ifrån platsen. Utfarterna är preciis bredvid banan, så ja. Han gjorde inget dumt utan sträckte mest upp halsen. Fortfarande bra i takten. Synd, för tölten har blivit så bra. 
Resten av programmet var jag bara nöjd med!! 

Kom ut och poängen blev 6,27 IGEN!!

Såg ut som jag sålt smör och tappat pengarna...
Gick upp och hämtade kommentarerna, och insåg där och då att sista domaren inte alls gett 6,3 utan 6,5. Vilket i sin tur betyder att det gav ett SM-KVAL!!!! Förstod ingenting, men ja, vi fick 6,33 och kvalade!! 😁😁😁😁😁😁

Så himla glad. Det var bara en bonus om han skulle lyckas kvala iår, och han gör det! Så himla glad!! 

Världens bästa Rocky, helt klart!!

Idag kommer även Kvistur medans matte är borta. Vi ska mysa nu innan båda pållarna ska till SM 😍




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0