Sommar

Äntligen är sommaren här. I helgen har vi upp emot 30 grader, heeeelt ljuvligt!! Idag har Noah lekt med sin kompis Leah. De har badad i Leahs pool :) Rocky har nu gjort tre tävlingar och jag är såå nöjd med honom. Han är relativt ung och saknar en del tempo i tölten. Sist slutade vi på 6,20 i V2n. Bl a 7,5 för trav av två domare, vääääldigt glad!!! :) Han utvecklas massor och är så himla rolig. Efter en liten microvila känns han fantastisk! Det är tävling på Örnäs i mitten av Juni, sen är säsongen slut för ett tag. Då börjar den roliga och nyttiga höst och vinterträningen. Älskar utveckling, och är det någon gång dom utvecklas så är det över vintern :) Jag är så galet tacksam över att få ha Rocky. Min älskling!
Noah då? 10 månader och helt underbar. Världens gladaste unge! Idag är det Mors dag, min första sådan. Är så stolt att ha fått en så fantastiskt fin son. Kunde inte önskat mig något finare! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0