Höstens träning är igång!

I måndags var det äntligen dags för höstens första träning.


Efter en lugnare period sedan SM så är det sååå skönt att vara igång igen.
Rocky har känts så himla stark och det fick vi verkligen ett kvitto på i måndags. 

Vi har ridit väldigt mycket tempo i tölten, något som innan var sååå jobbigt för Rocky. Nu har han vuxit i sig själv och blivit så stark. 

Lektionen var över alla förväntningar. 
Att hitta en tränare som ger allt och lite till är bara helt fantastiskt! Nina passar oss som hand i handsken och jag åker därifrån lika glad vareeenda gång! Helt otroligt!! 

Hon får honom verkligen dansades i korta tölten. Traven suuperfin och galoppen likaså. Började på lång och låg i galoppen, han jobbar på så bra. 
Högre tempot i tölten var även det super! 

Nu är det lite mindre än 3 v kvar till årets troligtvis sista tävling. Vi är laddade! 



En annan person jag inte klarar mig utan är Jossan. Jösses! Hon hjälper och stöttar mig i alla lägen. BÄST! ❤️🙌🏼🌟



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0