snööööööö

vilka ofantliga mängder snö det har kommit!
Å goliat bara tokälskar det. Heeeeelt galet lycklig. En riktig liten vinter hund :-D

Måste bara tillägga att han har nu inte kissat inne sen förra torsdagen. Dvs snart 2 veckor.
Jag kallar honom snart för rumsren. Han är så duktig :) Fast jag måste ju fortf jobba stenhårt på det,
men han har fattat grejen. Idag har vi varit nere i hundgården massa gånger och busat.
Första gången var det barmark, senare lite snö, sedan lite mer, och sist mASSVIS!

Min kära sambo är ute och plogar, jobbigt va?
Haha jobbigast för vem?

Nu sitter Goliat och tittar på mig, jag tror han vill gosa. Han är en gosepruttskrutt!
Alla tycker han är så söt - undra varför??


Nä, nu är det läggdags, men först ner och ut i snön en sista gång för idag!

Godnatt!

PS. Bilder kommer imorn på lillmonstret i snömassorna =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0