Spännis!

Höhö ja überspännande är det!
Imorgon bitti kommer vi att åka till Eyvi, bärby för att titta på Kvistur igen.
Det är så spännande att sitta och titta på Eyvi när han jobbar med honom -
Han är så himla duktig!!
Jag rekommenderar verkligen Eyvi, tycker han gör sånt bra jobb och dom är väldigt lösa och
fina när dom kommer därifrån :)

Jag har hittat en urläcker häst, vacker som satan i gatan. Eftersom att det inte går att "bädda in" så
får ni en länk till honom. Njuuuuut :-) Hade man varit mångmiljonär så...... hihi
http://www.youtube.com/watch?v=BZ93wQtX7m0&feature=related


Och sen min kvällsmusik, riktigt riktigt skön låt;
http://www.youtube.com/watch?v=dm1xumpYgmc

Påvägen hem imorgon ska vi även hämta upp en uppsättning (4st) vinterdäck till min pärla.


Tufftuff, nu ska en extremt taggad (trots den förbannade magvärken) tjej gå och lägga sig
för att sedan vakna upp dagen därpå och inse att dagen med stort D är inne.
Sista gången som jag åker till bärby för att titta på kvistur. Nästa gång tar jag ju med mig han hem :-D
Och om ett år är det dax för Disen fisen för att åka dit. Men hon är ju faktist Mammas buisness.
Jag och hon slår precis ERROR med varandra. Tråkigt men sant, det är mammas guldkorn och får så förbli.
Jag har ju min Kvistur =) (kommer lätt på bita mig i läppen om hon blir megafin) ;)



Föresten så har vi fixat ordning i vårat gulliga lilla stall nu. Våran lilla mysiga sadelkammare och allt. Supermysigt!!
Och stora ljusa boxar! mmm i like =)














Godnatt / Tessan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0