tuff tuff sa tåget

lillen kräver såååå mkt lek o bus. vilket är roligt.
men inte när han inte sköter sig för fem öre i koppel =)
Han drar och sliter och lyssnar inte ett SMACK på vad man säger..

Däremot har han lärt sig att "ta fint". Maten alltså! =)
Om man ger honom belöning.

Han har inte kissat inne sen i torsdags. Han säger verkligen till. Vilken kille!
I veckan ska han få sin 12 veckors vaccination =) Sen ska han få följa med upp till
Heby (där vi har Disafisa) och busa med schäfervoffarna =)


Justja, jag ska ju till Globen också. HORSE SHOOOW. WIIIIIIIIIIIIII! helgen innan jag får
hem min älskade KVISTUR :D:D:D:D:D:D!!!!
På lördagen ska jag dit f ö !

Åh jag har så mycket att se fram emot. Min älskade djur, familj, pojkvän. Våran otrooligt fina lägenhet
och allt därtill =) Livet är allt bra nu!

Kram Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0