världens tuffaste julklapp

Ja jag har precis hittat den. Vad det är förnågot avslöjar jag senare.
Om pappa läser detta blir det ju inte lika kul för honom =)


Jag är iallafall mycket nöjd med den =)


Igår lekte våran griskulting i en grushög, vilket resulterade i att han sen fick
bada. Ja herregud så han såg ut.. lille griseknoen... Han är MYCKET söt när han är dyngsur haha!

Sen somnade han med mig i soffan (dumma mig, han får ju inte vara i soffan) :)


Jag känner att jag skulle behöva bli aaaaningens händigare på bilar, då ju min förtillfället
står helt blixtstilla ... snuffen. farbror doktorn?


Ha en fin dag, nu ska jag kila ner med Lill terroristen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0