Berner Sennen eller?

Himla skojsigt. Idag har vi busat med hundarna i hundgårn. Zelda och Goliat har
busat tillsammans. Sen åkte vi till Spiltan där jag köpte ett par fina Islandshästridbyxor.
Åh, äntligen. Har letat länge men inte hittat några snygga. Men nuså=)

Efter spiltan åkte vi till stallet för att visa gnutten var han ska springa och leka sen. Ingen match
för honom. Skitkul, det fanns ju hästbajs överallt :-D

En väääldigt rolig sak idag är att det är FEM stycken på olika ställen som gissat vad goliat är för ras.
Alla har sagt; BERNER SENNEN!!
haha fel fel fel. Aussie/Golden. Men jag som alltid velat ha en sån, fast en miniatyr, det har jag ju
alltså nu fått i min lilla goliat.

eller

min hund har f ö matstrejk här hemma. inget kul. idag har han ätit 1½ gång. inte OK.
Varför äter han ej? :-(

/Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0