Första inlägget!

Ja jag har ju gjort en till blogg. En offentlig. Det största återstående är layouten.
Jag suger verkligen på det så jag hoppar det för stunden.

Tänkte skriva lite om vad som hänt dom senaste dagarna.
Mina utslag har ju blivit värre och värre, men läkarna kunde inte sätta
fingrarna på vad. otroligt !!
Dom har iaf börjat ge med sig lite nu, underbart. Det har kliat helt fruktansvärt.

I fredags var vi och hämtade vårat tillskott ; Goliat!
Världens underbaraste lilla hundvalp! Han är så söt så man bara vill
äta upp honom.
Han är stentuff, har på 4 dagar lärt sig Sitt, Ligg och tass. Han börjar även förstå Vänta och
Varsågod :D Så härlig liten buse!


Nu ringde peter och sa att vi ska gå ut, så jag tar väl med mig lillen så han får kissa :-)
Sen ska vi åka till hans päron och käka mat.. (och dom ska ju såklart gosa med lillen)

Skriver mer sen!
/Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0