Klockan har just passerat 7

och här sitter jag efter två utgångar med bäbis.
Han gnällde väldigt tidigt idag. Kan bero på hunger b la eftersom att han inte åt så värst
mycket igår alls. Ut o göra nr 1 o 2 (BRAAA) och sen och sova lite till. sen SLAFSA han i sig sin mat
som om han aldrig gjort nåt annat. Hällde inte i riktigt lika mycket som han skulle ha eftersom jag tidigare fått
slänga den maten. men nuså, fick tillochmed fylla på lite. DUKTIG HUND :-)

Justja, jag glömde. Igår när vi gick till Ica (bror skulle köpa mat) så kom en liiiten liiten hårig sak, som alltså
var en hund. Den hunden hoppade och skällde, ville mer än gäääärna hälsa på Goliat.
Jag sa SITT till honom, och han satte sig på en gång. Tanten med den lilla hunden var helt imponerad..
"VA? kan han SITT redan? Hur gammal är han, 6 mån?"
haha nej han är 10 veckor!!! han kan både ligg och tass OCKSÅ!
"OJ!!!!! denhär är 1 år&4mån o kan inte sitta än. Vill du byta för uppfostring?"
Haha ja, hon var som sagt imponerad av mitt lilla liv.
Dock bör tilläggas att han ju inte är särskilt intresserad av massa dryga hundar. Det kommer nog med könsmognaden ;-)

Hm, bilder ska ju självklart läggas ut, så här kommer några :-)


















Några mobilbilder å



Goliat och Zelda. Stallpoolarna, så himla söta! :-)

Det blev en hel del :-)
många bilder är riktigt dåliga med ljusinställningen
men nu jobbar jag ju ej ;-)

Jag är så himla sugen på en islandsresa nu. åh, det vore så roligt!

Ett tips till er lite ridsugna som vill åka på en riktig ridresa, gå in på
http://ridochres.blogg.se :-)
I mina ridmuskler kryper det nu iaf !!!


Kommentarer
Rosanna Zimdahl

sv: ja det ser väldigt mysigt ut! :)

2010-10-29 @ 22:12:03
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0