Lekkompis

Vi har en granne i huset bredvid som har en 15 veckors rottweilervalp. Vi mötte dom påväg till ica (vi har extreeeeeeeeeeeeemt nära till affärn ;-)) Goliat har ju aldrig visat nå intresse för att busa med hundar.
Men Diesel, som den andra valpen hette visade sig vara jäääätteintressant.
Dom brottades i säkert en kvart. Dom hade sååå kul :-)




Busibusbusebusbus! =)

Goliat har f ö kommit på att han har en mun. Inte nog med det, han har TÄNDER också :-D
Jag antar att det kliar, för han har verkligen börjat bita tag i saker. Kommer springandes med en stor
fotboll (handboll) i käften :-) Jättestolt hund!












Hallå hur söt är han inte? :-)



Cassandra, Goliat och Zelda

Igår dog ju min bil. Mitt på vägen. Verkligen inte ok. Den som alltid har funkat.
Slutade accelera, inget funkade, tappade fart. Tillslut började alla lampot lysa i bilen sen bara tvärdog den.
Vilken tur att jag bara körde i 50 (iofs på 50 väg men endå ;-) ). Jag hade ju hundarna där i..


För tillfället sitter jag och är helt extas, för om några timmar ska jag och mamma åka till Bärby, Alunda.
Goliat ska förstås också följa med, peter ska jobba en stund.
Gissa vad jag ska göra där....

....RIDA KVISTUR :-D Äntligen. som jag har väntat. Men måste säga att jag är GRYMT nervös!!


En annan lite mindre rolig sak igår är ju att vår butik (naturkompaniet) blev rånad på natten.
Det stals en del....Men hallå, 70 vinterjackor!!!????? Canada Goose och Fjällräven. Nu ekar det i butiken..
VILKA TATTARE!
Har ni inte råd att köpa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0