Usch

Riktigt mongoloid dålig kväll. Skulle egentligen jobba kvällspass ikväll.
Fick sedan jobba stängning istället och därmed också utsättas för en kväll full
av pest och pina., Usch usch och usch vad kaos!

Inte nog med det så tappade jag min SÖTA RARA telefon i asfalten utanför jobbet
precis efter stängning. Iochmed detta satyg så sprack hela FUCKING displayen.
GUD VAD ROLIGT! verkligen jätteroligt! Vakna upp ur mardrömmen kanske?
Kommer hem och ska visa Peter. Då ligger han och pratar i sömnen och
skrattar för sig själv. Det var ju inte ens kul, det var ju bara synd om mig och min telefon!

Och sist men inte minst så spyr jag på allt det övriga också. Du vet så mycket väl, men du
ignorerar. Det är inte vi längre. Det kommer det aldrig mera bli..
Du är inte den du var.. du är någon helt annan!

Jag klarar inte längre att hålla allt inom mig!

Slut på klagande, slut på vakentid. Slut för idag, tack och hej! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0