dags att sova

för vem vet vad som sker imorgon ??
Kanske hundträning med Micke :) Hoppas på det!

& Så ska min älskling (kanske båda älsklingar) få en mysig ridtur.
Skogen eller paddocken? Skogsbus va? Klättra och bara ha det bra!?
Tror nog det :-)

Ikväll hade vi mamma och Micke här för lite firande av peter.
Vi (läs Peter) lyckades galant med köttgrytan som vi skulle bjuda på. YES!

Storstädningen här hemma gick också super, nu är det fint här hemma :)
Nu ska jag bara hämta min mopp hos märta, så att jag kan skura golvena också!

På kvällen skulle vi ut och gå med Goliat så åkte förbi T&S. Men istället fastnade vi där
å hunden fick bara en runda här hemma :) tokigt! Trevligt iaf att ses igen :)


Nä, nu ska jag sova... för vem vet vad som sker imorgon??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0