tokeknas

http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10151071755750322 
Film på min dampsnuttt, eftersom att youtube knasade, så provar jag såhär!:)






torv ♥
han har blivit så himla härlig sen vi flyttade. En helt ny personlighet har vuxit fram och
nu tar han för sig på ett helt annat sätt. Står boxdörren öppen så vill han gärna knata ut,
dedär damprycket på filmen ovan (han hade stått och slickat på en piasavakvast, som om det vore
en saltsten) och så även när han stog lös idag när stalldörrn var öppen, så vände han och gick ut :D


Kommentarer
Linda

Kan inte se någon film =/



Sv: Hhaa köttbullen min, hon har mage idag med men inte som på filmen, snacka om ihoptryckt haha.



Din häst kanske är lätt att hålla i trim:)?

2011-12-20 @ 20:54:42
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Linda

Sv: Okej :) Ja o andra sidan har inte Fifa behövt nå vintertäcke hitills, fleece och regn täcket har hållet henne krut torr och super varm :) Sedan kollas hon av kiropraktor var 3-4 vecka och både rygg och kropp blir finare och finare, så det har funkat super så som vi gör nu :)

Dock blir det -14 inatt så nu fick hon vintertäcke på sig.



Jaa jag vill så gärna börja rida och träna men jag tror att blir det av så kommer det dröja :(



Jag använder inte facebook hehe men kan väl gå in och kika, fast då måste jag bli vän med dig eller?

2011-12-20 @ 23:10:20
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0