hhhh

Nu vill jag bara att Kvisturs sår ska läka in ansiktet. Det rivs upp gång på gång...drygt!
Idag red vi ut en mysig tur :) Hästarna skötte sig super och inte minst Goliat - vad duktig han var! :)
Nu sover han!!
Kvistur var duktig i galoppen idag. däremot äckligt styv i tölten .. kan nog knappt kalla det tölt.
mer för pass. men ja ja .. traven var väl också fin. men ena sidan är inte att leka med.
Inte sadeln heller som glider fram efter 10 meters galopp. Måste kolla på ny sadel till honom.
Å då är det ju sån himla tur att man har SÅÅ RÅD med det :-) Vilken tur va?

Ja men vad roligt iaf att det är fest ikväll. på flera olika håll. Vilken tur att jag är på så bra humör :)
Imorgon jobbar jag öppning, dvs börjar 8. Kuljul. Ingen utgång här inte!


Vilken tur också att Martina inte är hemma.. det är sån himla tur när allt känns så bra...
Jag vill ha hem dig min bästa bästa :( I need you!

Idag är en mindre bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0