La Roux

Haha två låtar som jag lyssnade på hela sommaren var
Bulletproof och In for the kill med La Roux. Sjukt bra låtar egentligen,
men jag förstörde dom nog lite med min uttråkning i glassbilen :-)

Föresten så känns det jättekonstigt att jag inte ska köra den i sommar.
Älskade(?) Hemglassbilen... tut tut!!

Spontant såhär när jag sitter och tittar på min hund tänker jag bara
JÄVLAR vad päls han har fått. Hans vackra vita man :D

Hmm, konstigt blogginlägg. Men för att återgå till verkligheten då..
Gårdagen bestod precis som resten av helgen av JOBB!

Idag ska vi vara sippevakt :D liiiiiiiiten hund, Goliat kommer inte vara
lugn en enda sekund!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0