min prins








Kvisturs syster Hekla som visades på Saluhästvisningen igår! Hekla fr Karlsro!

Idag har i princip allt gått fel. Jag vaknade, åkte och hämtade Cissi som skulle titta på Kvistur.
Efter ridturen såg jag att det är ju i princip HELT punka på bilen.. what to do? ringde min kära sambo
som kunde  ta MIN bil ut. Men hoppsan, den hade batteritorsk. Jobbigt va?
Efter mycket om och men fick peter tag på en kompis som kom med startkablar, sedan slängde han
sig snabbt som attan ut till stallet för att hämta två djupfrysta tjejer.
Vi kom in till MAX-rondellen innan bilen dog. Fick igång den, sen var den död igen - på riktigt denna gången.
Jag började nu inse att klockan började bli mer och mer nära halv 5, då jag ju faktist skulle börja min arbetsdag.
Hann äta två burgare innan mitt pass som tur var. Därefter blev det rejääält kaos, usch skit dag..

Kvistur är världens bästa och Cissi är sååå duktig :) Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0