Samson

Kan vara den bästa låten som någonsin har gjorts.. Regina Spektor/Alice Hagenbrandt!

Idag stack jag Martina och Cassandra ut på en skrittur, som vi tänkte skulle bli helt fantastisk..
Hm, ja till en viss del - men helt fruktansvääääärt kall! Mina fingrar var inte annat än helt djupfrysta.
Stackars så fryspinnar!
Dessutom red jag Kvisten på hackamore idag för första gången. Ingen jättehit :-)

Idag hade även såren läkt så himla bra, båda två.
Men ikväll hade de gått upp igen.. jag blir galen på riktigt snart.. Hur länge ska detta hålla på?
Imorgon får han gå själv igen (stackars liten bäbis) och sen vet jag inte vad jag gör..
Lösning kommer ske inom väldigt snar framtid iaf, oavsett vad som sker.
Jag sliter av mig håret snart, men jag måste faktist tänka på Kvisiluring i första hand!

Imorgon skall vi på istölt inte alltför långt härifrån. Det blir nog Jag och Jen som åker.
Pierre ska tävla Dagge & Linn ska tävla ingen mindre än .. Glampi själv :-)
& Sen är det självklart massa flera som ska tävla.
Vem vet, kanske fryser vi ihjäl på plats :) ?!!

På söndag kommer Cissi ut och ska kolla på Kvisting. Med sig har hon sin sadel!

Nu ska jag bajsa på allt... blir så deprimerad när hästen är skadad hela tiden!

Igår var Goliat dålig också, spydde 3 ggr. Men idag mår han bättre! Min lilla bäbis!
Vi har övat på att tända och släcka lampan idag.. HAHA det går faktist rätt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0