SJuk och jobb och häst och hund

Min söta gulle som jag inte ska rida på läääänge nu! Bebisvila!




och bara för att han är så himla söt så slänger jag in en töltbild med felsekvens.
detta var låååångsam tölt. Nästintill Skrölt (skritt-tölt)


Denna med =) (bakhoven i backen på båda)
Han släppte så himla fint med Cissi :-)

Ja som sagt så har jag gått och blivit sjuk. Ordet sjuk går ju däremot att definiera, men halsen
håller på att döda mig. Dessutom känns det som att körtlarna i magen även svullnar upp. Inte så skönt!
Igår fick jag hoppa in o jobba trots att jag kände mig piss. Men det gick bra, jobbade bara ca 2 h.
IDAG är jag LEDIG för jag ska jobba hela helgen sen. Stängning! UNDERBART? Nej inte nu när jag mår såhär...
Men men =)

Idag vaknade jag liiiiiite för tidigt av att jag hör goliat ligga och "hulka" nere på golvet.
Eftersom att jag hörde han inatt så visste jag att han också ligger på mattan och hulkar..
Vaknar som ett spjut och får fooooort av han från mattan innan han sedan lägger en fin spya på golvet!
VAD I HELVETE är det han får i sig som han spyr av hela tiden? Igår var han inte ens med i stallet!
Ska han inte klara av att vara min lilla stallhund ? :( Ska iallafall ringa veterinären!

Idag fyller martina år, GRATTIS BÄSTIS!
Å ikväll blir det tacos hos mina svärisar! =)

Igår beställde vi även ett par fjällrävenbrallor till Peter. Likadana som jag har :-) (fast herr)
Nu kommer vi se lite fjantiga ut med våra svarta fjällräven"ställ". =)
Kanske Goliat också ska ha något fjällisplagg? hahaha

Nä nu ska jag väl försöka sova vidare lite, eftersom att Goli också gör det!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0