Stallfri dag

Jobbat idag och träffat dom muppigaste människorna av dom muppiga.
Ja jag säger då det. Herrejääävlar vilka muppar/fantaster det finns. Nästan inte OK!

Världens bästa pappa var på bra humör idag iaf..
Jag fick mina älskade byxor idag. Plus ett par apsköna skor att jobba i.. Och en Tshirt. YE :)

Ja, idag har som sagt varit en helt stallfri dag (Tack för hjälpen Anki). Det är rätt skönt, men VÄÄÄÄLDIGT
rastlöst att inte åka dit. Jag blir uttråkad mycket fortare. Tar gärna varje chans jag får att åka dit "bara för att"..
Ja jag vet, lite knasig, men stallet är trots allt den bästa platsen på jorden!! Där är det jag och Kvistur mot världen!


Imorgon ska jag hitta en nödlösning för min darling i stallet. Han ska ev få stå själv ett tag, för att läka
sitt äckliga sår på ganchen. Det får aldrig läka ifred, och någon gång måste det ju få en läkprocess i det..
Det blir stall tidigt, sen bär det av till Sändy och Berglund som fylla år.. Snabbvisit blir det, för sen
är det självklart jobb på G. Men bara i t r e timmar =)

Något mer bra om imorgon då?
Min bästa vän, och bästa allt kommer hem!! Ingen är lyckligare än jag.
Denhär staden blev ett mörker när hon flyttade härifrån. Nu kommer ljuset tillbaka!


Nu ska älsklingsgoliat och jag sova :)
PS. Snart ska vi ut på vårat första blodspår. Jag tror han kommer älska det :)

Jag saknar min mamma föresten! <3

Jag saknar Karlsro, Annika, Ovalbanan, alla Stian-kurser.. ALLT! Drottning o Fána såklart oxå!!!



Kan va svårt att hitta bättre tjej :)

Sötkorven Maria och jag

Nostalgi kan man aldrig få för mycket utav!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0