LEDIG!

Ja nu är jag ledig ett par dagar igen :) Tills på lördag närmare bestämt! Skönt och tråkigt!

Men då hinner ju båda mina djur få sig extra med träning :)

Idag fick jag ett jobberbjudande, jippi! Vad det är förnågot får ni kanske veta sen
när jag bestämt mig för vad jag ska göra och så :)





Vi ska snart åka runt och titta i hästbutiker (det har vi aldrig gjort förr hihi), köpa lite
mat till kvistur och kanske hitta något annat skoj också!
Sen ska jag rida honom igen. Han har ju vilat riktigt mycket på sistone, vilket jag tror att han älskar!
Men han har blivit oroligare inne när han inte får jobbas, så han ska nog jobbas! (så mycket som går)

Idag önskar jag mig ett ridhus. Är trött på isen trots att jag äger en islänning som ska släppa helt på is.
men för min lilla spillevink är det inte ett dugg avslappnande - bara läskigt och halt.
Han har utnyttjat isen några gånger dock till att släppa helt och jobba.. Men om man kunde få något
annat underlag kanske :)

Imorgon kommer Pelle-hovis! Mucho brao!!

Ha det så bra, Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0