Nyårsafton och morgonutsläpp

Ja igår kväll var SÅ mysig. Jag fick sluta tidigare så jag hann till middagen :)
Oxfilé, potatisklyftor, sallad och sås. Efter det så spelade vi lite olika spel - hysteriskt roligt haha!

Vid tolvslaget gick vi ut längs med vägen och försökte se lite raketer. På landet sådär smäller inte folk
raketer verkar det som. Flera kilometer bort som närmast.. Vilken tur va? För då kunde tillochmed Goliat följa
med ut och leka i snön. Han satt och tittade på dom fina raketerna som kl 00:00 började smälla. Sen kunde man
skvätta lite snö på honom, så började han sina mongoryck med att gräva i vägen igen :) Snutte.
Efter ca 10 min gick vi in igen, goliat lugn som en filbunke. Han hade nog helst velat vara ute mycket längre!
SKÖNT, ett nyår avklarat och vovve tog det helt coolt!

Imorse hade jag ju även morgonutsläppet i stallet. Iofs bara 4 hästar som skulle ut, men det var mycket nog i denna
förskräckliga snöstorm.. USCH.. alla vägar är helt igendrivna... inte så kul!
Men kvistur och Brajjan har alltid lika kul, dom busar och busar :)

Goliat älskar också stallet.. idag käkade han kattbajs. INTE RIKTIGT LIKA FRÄCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gott nytt år på er allihopa :-)
PS. Jäklar vad de smäller raketer NU?

så, nu spydde han över hela mattan också... FUCK!
När lär sig hundar tugga? för den här parveln sväljer sin mat HEL.
Han fick mat för 1½ timme sen. Nu kom allt upp - HELT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0