Rakning utav häst!

Ja jag bestämde mig trots allt för att ge min lillkille en chans i kylan/värmen.
Han har svettats något alldeles väldigt den senaste tiden.
Har kommit in från hagen helt svettig varje dag. Dom busar så himla mycket och har så skoj.
Minsta lilla ridturen (om så bara skritt) så rinner svetten pga den enorma jättepälsen.
Så nu är han lite bar om lille kroppen  =) Titta så sin han blev!!





Nya skor idag och nytt utseende idag - HURRA för min fina lilla häst :)
På köpet fick jag träffa Linda också, det var ett BRA tag sen.

Jag har fått 3 bra erbjudanden på sista veckan - både i jobb och hästväg!
Har jag turen med mig för första gången på några år eller? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0