Äntligen lite text ist för bara bilder...

Nu har jag ääntligen någonting att skriva igen. Egentligen inte så himla mycket, men ett par ord.
Jag var faktiskt uppe supertidigt idag, närmare bestämt halv 7. Varför?
För att få ridsällskap :) Jag och Frida i andra isis-stallet drog tillsammans vid halv 9 tiden ut på en s.k Bäbistur.
Båda på varsin 4-åring :-) Dom var så duktiga så.
Kvisturs tölt var inte så jätte hightech idag, men blev mkt bättre mot slutet.

Nu går dom i stoooora hagen och äter gräääääääs :)

Dags för en powernap nu med goliat på ballen, innan peter ska hämtas. Min darling!



Puss och kram, ses på stan? näääääää! inte idag!

För idag kliver jag på min stängningshelg... LOVLEY!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0