träning!

Idag åkte vi till Cissi igen. Bästa. Vi började med att gå ut till hagen för att titta på inge mindre
än det undeeeeeeerbara fölet som var precis 3 dygn gammalt. Vem var denna underbaring efter då?
Jo, ARDUR! åhååå jag vill också! Vet ni hur underbar den va? =)

Träningen då? Jo, det gick mycket bättre än sist. Kvistur var mer lyhörd och var mindre slingrig.
Traven var 10x bättre och tölten också. Sist var den mest stel, och nu helt avslappnad. 
Min kille! 
Cissi är riktigt duktig, jag är supernöjd! Ett tips, prova henne! :) Ung och begåvad tjej! 







Efter träningen åkte vi och köpte mat. Tacos rättare sagt. Riktigt gott. Vi körde liten ballehäng och tacosmys
såhär på söndagskvällen. Solnedgång var det också, myyyysigt =)

Vet ni vad vi ska göra imorgon då? Det säger jag inte =) Men kul ska det bli!
Efter det ska vi fira mammsen som fyllde år på midsommarafton. Och på kvällen kör
vi en fin kvällsritt. Sweeet!


SM i norrköping förra året. Underbaraste på hela sommaren! Folkfest

den 7 juli börjar det igen. wiiiiiiii!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0