forts på den mystiska mannen..

Ikväll åkte jag och Martina till jobbet för att se om vi skulle se honom ÅTERIGEN.
Självklart, in i rondellen ifrån Stockholm, där han också är bosatt, kom Mitsubishi'n inrullandes..
In i driven... Jag och M som satt och åt i väntan fick snabbt som tusan skita i maten och rusa ut till bilen
för att åka efter..

MEN... mannen åker inte.... han parkerar på sidan och äter upp sin mat... för att sedan åka in
i driven igen ... EN KAFFE!
Samma procedur igen, åker runt byggnaden för att dricka upp sitt kaffe. Vi hoppade snabbt in i bilen igen
för att hinna med när han väl skulle åka. Efter tredje gången åker han... mot rondellen och samma håll
som han kom ifrån - dvs STOCKHOLM, där han också som sagt är bosatt! Sedan tar han av ner på E18 - sthlm!

FRÅGAN ÄR ALLTSÅ; Vad i hela helvete gör denna mannen i VÄSTERÅS, när han har jobbet i UPPSALA
och STOCKHOLM. VAD VILL HAN VÅRAN RESTURANG? VAD VILL HAN OSS?
Det är inte en lite sinnessjuk människa som håller på så..
Det är inte heller LILLA omvägen från sthlm varje kväll/natt!

Mitt hjärta klappar lika hårt varje gång jag ser honom. Varje gång jag ser hans ögon
vill jag bara kräkas och hoppas att jag aldrig mer vaknar.. HAN ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!

ca 10 min efter han åkt kom polisen. Vi kastade oss ut för att berätta våra misstankar -
och ja, polisen förstog våran ORO. Dom sökte rätt på honom (vi har hittat hans namn), och såg
snabbt hans äckliga ögon. Imorgon ska polisen cirkla runt resturangen vid den tiden han alltid kommer!


Jag vill vakna upp ur denhär äckliga BECKfilmen nu, det var bara roligt i början :(
Hellre ser jag det på film än att jag är med i den på riktigt...... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0