Stigläder-Dilemma

Ja, nu sitter jag här med ett litet dilemma.
Jag har ju ett par stigläder, men ett par alldeles för hårda,
som sliter jättemycket på sadeln, dvs inte så värst bra.

Jag behöver ett par mjuka som inte gör någon skada..

Svårt...

Nu är iallafall min stängningshelg ÖVER OCH FÖRBI!
gårdagen var en riktigt tuff kväll medans denna kväll var lite för lugn....MEN SKÖN! =)
Välförtjänt lugn kväll.


Imorgon ska jag fortsätta leta efter någon som vill gravera min namnbricka till sadeln.
Jag som innan letade efter själva brickan, kom ju på att man kunde vända på den bara ;)
Baksidan fixade vi upp med hjälp av svinto, då blev ytan precis som första framsidan.
Skinande ren och fin, och redo för gravyr. Nu gäller det bara att hitta en som gör det :)

Hur som haver... Imorn ska jag alltså på jakt efter alla saker som min ponny behöver!
Sadelgjord med resår - bett - stigläder - & säkert något annat skoj!


På fredag rider vi våran första lektion, jag lääängtar så att säga! Min pluppi och jag!


Snart fyller jag år också.. tralalala!




Kommentarer
Michis

Bejbi, går inte ringa dig! :S

Vi har kollat på hus!!!!!!!!!!!!

2011-05-16 @ 17:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0