dagens dag

Idag har varit rolig. Jag mötte upp mina kära medmänniskor Tovis, Märtis, och klick på stan.
Vi möttes upp för att kort och gott ÄTA SUBWAY :) Vi älskar subbis!
Sen gick vi runt lite på stan, jag köpte en mössa bla. Goliat fick faktist också gå på stan.

Föresten så har han blivit grymt duktig på att gå i koppel. nu ikväll när vi gick kvällspromenaden
så gick han lös och fot hela vägen. DUKTIG KOTTE :) Mammas bäbis!!


Har ju även vart i stallet och ridit. Jag åkte nog mest bara häst, för det var så underbart att faktist
känns känsligheten i honom. Ju fler hästar man rider, desto mer uppskattar man sin egen.
När man rider andra hästar i samma ålder, så känns det rätt så bra att min egen är rätt välriden i
jämförelse!

Vi har ett projekt framför oss, men det är träning!

Imorgon ska jag ut och tuta med fart, sen ska vi till sundbyholm för att kolla på Kosing när hon
ska springa. Och så ska även KALLE få pris för MÅNADENS HÄST :D Vilken dag!

PÅ FREDAG ÄR DET FÖRESTEN GLOBEN :D MED PETER, MURRE OCH CASSANDRA :) FINA GREJER!
(jag får rysningar=)



pssst http://www.youtube.com/watch?v=j0zB7KSCwS0&feature=relmfu


Kommentarer
Linda

Ååååh jag vill också :( Men pengarna får gå till annat, suck..



sv: Haha jasså var det? Tyckte hästen var riktigt proper och snygg ;)

2011-11-22 @ 13:12:29
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Cissi

ååh min lilla Leynir "Lennart" är med bland de vita islandshästarna, puttesnutt!

2011-11-26 @ 18:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0