lyckad träning

Idag åkte jag och cassi till ridhuset igen. Dock ett annat ridhus idag än sist.
Hagby gård åkte vi till. Lite mindre ridhus, men även lite mindre tungt underlag.
Faktist super :)
Kvistur var som en explosiv bomb i början, kändes som han skulle smälla upp i luften när
som helst..
Sen rätt som det var så vände han energin åt rätt håll. O töltade, superfin, med energi.
Traven kändes för en gångs skull också super. halvt påväg till ökad trav och han bara gick.
Sist men inte minst ett varv galopp, och den var med suuperfin! Och DÄR satte jag punkt för
detta träningspass. Skönt tyckte Kvistur :) Nu har han vila i en vecka! PLUTTEN ♥
Jag är sååå kär i min häst, han är det bästa jag någonsin haft. Han gör mig så glad!
Jag är så glad att just jag fick köpa honom. Han är en klass för sig.
När man rider andra hästar, så uppskattar man han bara mer och mer. Min mjuka
underbara häst, som gjord för mig :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0