löshoppning disa

Igår löshoppade vi Disa Superduktig var hon. Tyckte det va r suuperkul :)
Sen löslongerade vi henne i slutet. Vilka steg hon bjuder på emellanåt.
Men i från full galopp och att man ropar på henne så tvärstannar hon och kommer in.
SÅÅ SÖÖÖÖT! :)

  

Tittut!!

På kvällen när vi kom ut så stog alla 4 i ligghallen och mös.
Jag och cassandra skrittade ut. En jättekortis bara, men bra för kvistis.
Det blåste och var mörkt, men vad gjorde det när man hade så mycket och prata om?




Jag har på tal om annat en stor klump i magen. Den tynger mig och är extremt jobbig!
Vad det handlar om tänker jag inte ta här!



puuuuuuuh, jag är matt och deppig, hej!


Nu ska jag och goli ut och gå i solen :) Sen ut till mina bullar!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0