mycket!

Det är mycket som känns mycket bra och mindre bra just nu.
Det mindre bra tar dock över. Jag är orolig, lättirriterad. Sover dåligt!
Riktigt dåligt faktist. Minsta lilla gör mig förbannad, irriterad, panik!
Såndär panik så att jag bara skulle vilja spränga mig själv i bitar
så att jag landar på jorden igen - med ett lugn!

Bara för det så slutade Ipoden funka också. Ett tecken? hmm


Med hästarna går det både bra och dåligt. Känns det som.
Egentligen går det nog bara bra..

Kvistur: Enormt fin i tölten ute. Hittat jättemycket tempo och är helt klockren.
Hänger sig dock på lite emellanåt, så jag måste rida honom mer.
I paddock inte alls lika bra, men det kommer.
Jag måste släppa alla höga krav och all press, då kommer det bli mycket bättre!

Disa: Superflott i tölten. Traven börjar också komma mer och mer. Henne har jag markarbetat
en del nu. Hon är så duktig vid longering, och vilket framåttänk den damen har!
Igår veterinärbesiktigades hon, UA!! Hon ska byta försäkringsbolag från Agria till Sveland.
Hon är även lugnare allmänt och i stallet.
Det negativa är att hon började brunsta förra veckan. Och Ódinn, som den hingst (läs valack)
han är, så tog han ju tag i det hela. Nuppa lite, tyckte han!  Nä'äe, tyckte vi!
Så nu står dom två och två, och Kvistur får ta alla smällar när surfittan rycker in :(
Jag ska rida ut på henne i helgen och sen ska hon nog vila.
När vilan är klar kommer hon att åka till Jökull och Bri för fortsatt träning!

Hm, näe nu ska jag försöka få igång denhär ÄCKLIGA IPODEN! :-(


I HELGEN ÄR JAG FÖRESTEN LEDIG JIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0