vet varken in eller ut

Mitt hjärta blöder, och så hela jag.
Jag tror jag ligger ner och krälar för tillfället.
Jag känner stor ånger och vet inte hur det ska bli bra igen.
Det låter värre än vad det är, men jag får panik!
För att det handlar om mina lurvtussar!
mina älskade allt!


Något som gjorde mig gladast av allt nu var att jag ska till Annika på Onsdag
och rida någon av hennes underbara hästar. Hekla, Geysir eller Fálki.
Samtliga från Karlsro. Ev skulle hon åka med och titta på Kvistur också.
Hon är ju hans uppfödare.
Jag kommer alltid att se upp till Annika. Hon har lärt mig det mesta inom islandshästar.
Hon har inspirerat mig till mycket och låtit mig rida oerhört mycket olika hästar.
Jag började min islandstid på Karlsro, och kommer alltid att minnas den gården
som den bästa. Det var där det började! Underbara älskade Karlsro.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0