rolig händelse

Haha vilken rolig grej jag hade idag på jobbet..
 
Jo, det är en typ 30 årig kille som har kommit rätt mycket i slutet. Han är rätt så snygg också.
Första gången han kom pladdra han på som om han vore nervös. Skämdes för att han
skulle äta "skitmat".. Ja ni vet hur det är, han hade jobbat över länge, orkade inte laga mat...
men han skulle faktiskt ut och springa efter maten... (som att jag bryr mig egentligen?)
 
Nästa gång han kommer och ser att jag jobbar igen får han lite smått panik och ska
mer eller mindre börja förklara sig igen... Nääääe, där är ju du, nääääääee nu skämms jag..
nu kan jag ju inte ens skylla på jobbet... varpå jag svarade att det ÄR OKEJ att äta Max utan att
skämmas.. Han åker iväg lite halvröd i ansiktet.. Varför vet jag inte.. men snygg det är han sannerligen..
 
 
Idag kom han igen.. (säkert missat några gånger). Med sig hade han sina döttrar, två stycken.
Båda ca 10 år. Såklart skäms han även denna gång, men struntar i att förklara sig, för det tar
ena dottern hand om. "det är faktist mamma som ska ha maten"..(innan jag hinner fråga. För inte
heller här bryr jag mig speciellt mycket:))
-Vilken tur att det inte är pappa som ska äta Max idag igen då, säger jag och skrattar...
 
Vet ni vad ungen säger då?
-Jaaa, och föresten så har pappa redan gift sig, så han behöver inga fler tjejer..
 
Tro mig.. om han har skämts innan, vad tror ni han gjorde nu? Han höll på att sjunka igenom
sätet på bilen..
HAHAHA jag dog inombords, nu fick han smaka på fan av sina små barn.
Stackarn var ju bara trevlig... och snygg... och ville bara handla lite mat åt sin (säkert) söta fru.
Vad fick han tillbaka? En käftsmäll av ungen :D
Det sista han sa var; Du föresten, kunde man köpa nånting om  tätar igen munnen på barn också?
Jag ber om ursäkt för mina barn, Ha en bra kväll, vi seees igen!
 
HAHAHAHA Hon gjorde min kväll, tyckte hon att pappa var flirtig eller vad?
Han kommer aldrig mer våga sig till jobbet igen HAHAHAHA!! Om han skämdes innan, vad fasen
ska han göra nu då? :D
 
GODNATT
.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0